پروژه های AVR به زبان BASIC

آوریل 26, 2010

Filed under: avr pojects — حسن @ 2:52 ب.ظ.

وقت خوش

با توجه به تعداد دفعات دانلود دو پروژه اخیر این دلگرمی در من بوجود امده تا این وبلاگ رو هر چه بیشتر به روز کنم ! این رو لحاظ کنم که آماده پاسخگویی به هر گونه مشکلات شما در زمینه کار با کنترلرهای avr با نشانی پست الکترونیکی mabood@live.com هستم و از این بابت مسرور خواهم بود اگر کمکی کنم به مخاطبین این وبلاگ .

2 دیدگاه »

  1. سلام
    من دارم یه برنامه مینویسم که امکانات زیادی داره
    فقط تو قسمت تنطیم ساعت و تاریخ گیر کردم اصلا نمیدونم چه کنم
    لطفا کمکم کن
    ممنون
    09125600896
    ice_boy1835@yahoo.com

    دیدگاه توسط ali heidari — مِی 29, 2010 @ 5:27 ق.ظ. | پاسخ

    • جواب شما به ایمیلتون فرستاده شد

      دیدگاه توسط حسن — ژوئیه 21, 2010 @ 9:54 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه